Pred vami je nekoliko bolj tesnoben dan, povečal se bo tudi občutek obremenjenosti. Na vse stvari boste gledali zelo resno, morda celo s pridihom krivde zaradi včerajšnjega preživljanja dneva, ko je bilo vse bolj lahkotno in sproščeno. Ne delajte tega, ohranite včerajšnji dan v lepem spominu. Še posebej zato, ker se vam bo danes vse zdelo 10x huje, kot v resnici je. Naj vaši današnji strahovi, ki so v osnovi majhni ali jih sploh ni, ne zrastejo v “pošasti iz omare”. Prav lahko se zgodi, da vam te 10x večje sence dvoma, strah pred prihodnostjo, pred vsemi izzivi, dajo občutek, da so težave nepremostljive. Dan bo res težak, a ne dovolite, da vas prevzame obupavanje, tesnoba ali dvom v lepšo prihodnost.

Taki dnevi so odlični za čiščenje vsega, kar ste uspešno odrivali v najtemnejši kotiček svojih misli in morda je danes dan, ko se temu nehate izogibati in jih preprosto sprejmete. Kako lahko iz globin potegnete negativna čustva in misli, ki vas ovirajo in bremenijo, si preberite na koncu tega zapisa. Emily je pripravila za vas proces Postopek obračanja, ki vam bo pri čiščenju in soočanju v veliko pomoč.

Kljub vse težkim mislim, ki vas bodo okupirale danes, pa boste danes veliko bolj dovzetni za partnerjeve napake in pomanjkljivosti v vezi. Morda vas preplavi občutek krivde, da partnerju ne omogočate življenja, ki si ga želi ali zasluži. Svoje misli in potrebe boste le s težavo izrazili, zato bo vse skupaj izgledalo še bolj črno.

Podobno bo tudi v odnosu z otroci. Ja, tudi starši imate kdaj slab dan in nič ni narobe, če to priznate. Otroci bodo to videli in vedeli, pa če se to še bolj trudite prikriti. Bodite iskreni z njimi, povejte jim da vas skrbi, kako boste uresničili želje in da še niste uspeli najti prave rešitve. Tako jim boste pokazali, da v življenju težave so prisotne in da se je treba s težavami soočiti in poiskati rešitve zanje. Skrivanje, prikrivanje, tlačenje in zanikanje ne prinesejo dobrih rezultatov, razen tega, da svoj strah pred soočanjem s težavami prenašate na svoje otroke. Sporočilo je preprosto – Če imaš težavo, poišči rešitev! In če se v težavah znajde kdo od starejših družinskih članov, velja isto – ponudite in poiščite pomoč.

Na splošno bodo danes prevladovale težke in neprijetne misli, in nič drugače ne bo na področju prijateljstva. Če vas pokliče prijatelj, ne zavijajte z očmi takoj, ko vidite izpisano ime na telefonu. In ne pomislite takoj, le kaj spet hoče od mene. Raje pomislite na to, da je prav v takih težkih dnevih, prijateljstvo vredno največ.

Na poslovnem področju vas bo danes obremenjevalo mišljenje, da drugi vidijo to, česar nimate in ne to, kar imate. Skrbelo vas bo za ugled, status in položaj; občutek, da niste dovolj pomembni vas bo prizadelo bolj, kot pomanjkanje materialnih stvari. Namesto, da se prepuščate tem mislim, se raje trdno in odločni lotite svojih poslovnih zadev in zraven dodajte pridih humorja. Disciplina in sledenje viziji sta danes komponenti, ki bosta dali rezultate.

Misli in telo so povezan sistem, zato ni presenetljivo, da se vaše misli odražajo v vašem telesnem počutju. In danes bodo misli težke, tesnobne. Vzemite v roke knjigo Louise Hay – Telo je tvoje, poiščite vzroke za bolečine ali slabo počutje in nato opravite Postopek obračanja.

Pa miren dan vam želim, Tjaša 😊.

POSTOPEK OBRAČANJA (Emily Enveritas)

Kadar se zelo slabo počutimo, nimamo dostopa do pozitivnih občutkov in misli. Zato je zelo dragoceno spoznanje, da lahko do boljšega počutja dostopamo tako kot hodimo po stopnicah: stopnico za stopnico do vrha. Oseba, ki je zelo depresivna in nemočna, žalostna ali obupana, lahko že s samim pomikom na misel, ki ji povzroča jezo, doseže bistveno olajšanje. Seveda je pomembno, da ne ostane ujeta v jezo.

Postopek obračanja je tehnika, ki nam pomaga izboljšati počutje. Ko začutimo negativni odziv, se zavestno odločimo, da se bomo obrnili drugam.

1. Začnite s tremi stavki, ki izražajo vaše trenutne misli in občutke:
– Skrbi me, ker sem porabil vse prihranke na računih.
– Skrbi me, ker je situacija v službi zelo negotova.
– Ne počutim se dobro, ker je v službi prisotna zelo tesnobna klima.
2. Zavestno iščite misli, ki v vas sprožajo olajšanje:
– Že velikokrat je moje finančno stanje nihalo.
– Lani nisem imel denarja za dopust, potem pa so se stvari izboljšale.
– Prijatelj bi mi sigurno ponudil možnost dodatnega zaslužka .
– Tudi družina mi v stiski ne bo obrnila hrbta. Dobro je vedeti, da se lahko zanesem na njihovo pomoč.
– Toliko ljudi je padlo v veliko večjo krizo, pa nekako najdejo pot iz nje in rešitve.
– Konec koncev kar nekaj znam.
– Vem, da sem sposoben preživeti v vseh okoliščinah.
– Še vedno sem našel izhod iz še tako neugodne situacije.
– Še vedno sem se znal postaviti na svoje noge.
– Bodo že prišle tudi nove možnosti.
– Všeč mi je, ker se lahko ponovno zavestno odločam, kaj bi rad počel v svojem življenju.
– Pripravljen sem na nove možnosti.
– Pred menoj je še toliko priložnosti.

S tem postopkom ne rešimo neugodne situacije, pač pa pridobimo notranjo moč, da se sploh lahko posvetimo iskanju rešitev. Kadar zmoremo premišljeno doseči že najmanjše olajšanje oz. izboljšanje počutja, je to za nas izredno dragoceno. S tem namreč ponovno pridobimo nadzor in ne izgubljamo po nepotrebnem svoje energije s strahovi. Šele potem lahko začnemo iskati poti za izhod iz neprijetnega položaja in rešitve.