Včeraj so medobčinski redarji na območju Mestne občine Kranj izvajali poostren nadzor hitrosti. Ugotovljeno je bilo kar 49 kršitev. Med temi je bila tudi voznica, ki je v naselju, kjer je omejitev hitrosti 50 km/h, vozila s hitrostjo kar 105 km/h. Kranjski redarji so izračunali, da bi se vozilo na suhi cesti pri hitrosti 105 km/h zaustavilo na razdalji 62 m od začetka zaviranja. Reakcijska pot znaša 29,19 metra. Pot ustavljanja je torej kar 91,19 metra.
Kot pravijo na Agenciji za varnost v cestnem prometu, se moramo zavedati, da lahko že samo 10 km/h nad omejitvijo hitrosti (50 km/h) pomeni, da se naša pot ustavljanja podaljša kar za 12 m, kar pa je lahko znotraj naselja usodno. Zato je za doseganje večje varnosti v cestnem prometu pomembno, da znotraj naselij in na regionalnih cestah znižamo povprečne hitrosti. Z znižanjem povprečnih hitrosti za samo 1 km/h bi znotraj naselja število prometnih nesreč padlo za 4 %, izven naselja pa za 2 %, kažejo raziskave tujih institucij. Na to, da je počasneje tudi zares varneje kaže tudi podatek, da je verjetnost smrti pešca ob trku pri hitrosti 50 km/h kar 85-odstotna, pri hitrosti 30 km/h pa se verjetnost, da bo pešec zaradi trka umrl, zmanjša na manj kot 10-odstotkov. Hitrost je ključen dejavnik tveganja za najbolj ranljive skupine udeležencev (pešce, kolesarje, starejše in otroke), pomembna pa je tudi pri teži posledic voznikov in potnikov v vozilih.