Izplačeval se bo višješolskim in visokošolskim študentkam in študentom, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji in se v študijskem letu 2020/2021 izobražujejo po javnoveljavnih študijskih programih, ki se izvajajo v Republiki Sloveniji na rednem in izrednem študiju, in na dan 19. oktobra 2020 niso bili vključeni v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje na podlagi Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (14., 15., 16., 17., in 25. člen).
Upravičenci bodo za pridobitev dodatka morali oddati vlogo preko elektronskega obrazca na eUpravi, ki bo na voljo od četrtka, 14. januarja 2021, do 31. januarja 2021. Takrat bodo na voljo tudi vsa podrobna navodila in odgovori na najpogostejša vprašanja.
Vloge po 31. januarju 2021 ne bo več mogoče oddati. Do 31. januarja 2021 bo nakazan dodatek študentom in študentkam, ki bodo preko eUprave vlogo oddali do 25. januarja 2021 do polnoči. Tisti, ki bodo vlogo oddali od 26. do 31. januarja 2021, bodo izplačilo prejeli v mesecu februarju 2021. Rok za nakazilo velja za upravičene in popolne vloge, v katerih bodo navedeni pravilni podatki (transakcijski račun, EMŠO). Za vsa vprašanja se od 14. januarja 2021 dalje lahko obrnete na Enotni kontaktni center (na e-naslov ali na telefonsko številko 080 2002 (ob delavnikih med 8. in 16. uro). Pri izpolnjevanju vloge upoštevajte, da 30. in 31. januarja 2021 podpora ne bo zagotovljena in to ne bo razlog za neuspešno oddano vlogo.