Mestna občina Kranj vse bolj postaja pametno mesto, projekt e-mobilnosti pa želijo zaključiti do leta 2035. Dejavnosti projekta so razdeljene na tri stebre. V prvem stebru je fokus na zamenjavo voznega parka uprave in zavodov. Cilj drugega stebra je vzpostavitev javnih polnilnih centrov. V tretjem pa si bodo prizadevali za postavitev sončnih elektrarn in shranjevalnika električne energije. S tem se Mestna občina Kranj zavzema za zmanjšano rabo energije, stroškov in obremenitev okolja. Hitrost realizacije projekta bo odvisna tudi od pridobitev sredstev Eko sklada, poudarjajo na Mestni občini Kranj.
Za še boljšo promocijo trajnostne mobilnosti načrtujejo postavitev novih električnih polnilnic za hitro polnjenje vozil. V skrbi za čistejše okolje, e-mobilnost in varčevanje z energijo v MOK v teh dneh izvajajo analizo prehoda na električne avtobuse. V prihodnjem letu naj bi zamenjali že prve štiri.
Kranj ima največji elektrificiran sistem za izposojo koles
V Mestni občini Kranj se lahko pohvalijo tudi z največjim elektrificiranim sistemom za izposojo koles v Sloveniji. Že pred leti so uvedli na območju peš cone v starem Kranju prevoz na klic, ki ga izvaja električni mini bus, imenovan Kranvaj. Prebivalcem in obiskovalcem je na voljo tudi sistem za souporabo električnih vozil preko sistema Avant2go, ki je povezan s številnimi mesti po vsej Evropi. Trenutno je na voljo 20 parkirnih mest za souporabo vozil, v pripravi pa je širitev sistema. Poleg šestnajstih zasebnih polnilnic so lastnikom električnih vozil na voljo tudi tri javne. Na Mestni občini Kranj jih za prihodnje obljubljajo še več deset.
Samo dve točki sta jih ločili do prvega mesta
Vse to kaže, da je bilo drugo mesto na tekmovanju za e-mobilnostne mestne občine Kranj v Sloveniji več kot zasluženo. V tesnem boju jo je za samo dve točki premagala Ljubljana. Po glasovanju javnosti je Kranj sicer dobil največ točk, tehtnica pa se je na stran Ljubljane prevesila na podlagi ocene strokovne komisije organizatorja izbora Društva Emobility.