Strokovnjaki so ugotovili, da je je prometnih znakov na cestah preveč in da jih udeleženci v prometu zato prepogosto spregledajo, jih vzamejo za samoumevne in sploh več ne pomislijo o njihovem sporočilu, zato novi pravilnik ukinja znake, ki niso več aktualni (npr. »izmenično parkiranje« in »tramvajska proga«). Poleg tega ukrepa bo na nosilcih dovoljenih manj prometnih znakov in pa novost – horizontalna signalizacijo oz. talne oznake in označitve skupne rabe prometne površine.
Zadnji ukrep je Kranjčanom prinesel nove talne oznake na Koroški cesti, s čimer so uredili nov kolesarski pas v smeri proti centru Kranja. Poskrbeli so tudi za varnost za pešce, saj je del Koroške ceste dobil pločnik, del pa je pobarvan z lepo modro barvo. Novi pravilnik namreč v 28. členu predvideva modre kontrastne podlage prehodov za pešce in površine za pešce, kadar so na nivoju vozišča. Tako označena površina za pešce ima popolnoma enakovredno funkcijo kot dvignjena površina za pešce, torej pločnik. Če bodo pešci hodili po modri površini, pa se bodo kolesarji sedaj vozili znotraj živo rdeče črte, vprašanje je le, koliko časa bosta barvi dejansko obstali na asfaltirani površini. Barva, s katero so bile pobarvane kolesarske površine na cesti Staneta Žagarja, so zbledele v zelo kratkem času.
Na Koroški cesti je Mestna občina Kranj tako rešitev uporabila prvič, v načrtu pa imajo še barvanje dveh prehodov za pešce prek Savske ceste in dveh pred Smledniške ceste. Seveda v modri barvi.
Barvanje asfalta je bilo izvedeno v okviru projekta obnove dotrajanega vodovoda in ureditve meteorne kanalizacije na Koroški cesti. Vsa dela, vključno z barvanjem, so bila zaključena sredi oktobra in so stala nekaj manj kot 65 tisoč evrov.