Med obnovo mostu pričakujejo prometne zastoje

Kar nekaj Save je preteklo, da so v Mestni občini Kranj po več neuspelih razpisih vendarle uspeli pridobiti ponudbo za izvedbo del na mostu čez Savo, v neposredni bližini nedavno pogorelega Majdičevega mlina. Naložba, ki vključuje tudi izgradnjo kolesarske povezave na relaciji Zlato polje–Železniška postaja Kranj, bo sofinancirana z evropskimi sredstvi, zaključena pa bo predvidoma novembra 2023. V času del je pričakovati delne, pa tudi popolne zapore mostu.

Za rekonstrukcijo mostu na Ljubljanski cesti so se v Mestni občini Kranj odločili, ko so ob projektiranju kolesarske povezave 7 – od Železniške postaje Kranj do Zlatega polja z rekonstrukcijo državnega križišča pri Železniški postaji Kranj ugotovili, da je most v slabem stanju in zato potreben celovite obnove. Obnovitvena dela se bodo začela predvidoma v novembru, ko bo izvajalec pridobil vsa potrebna soglasja za začetek del, trajala pa bodo predvidoma osem mesecev.

Obsežni gradbeni poseg bo pomenil precejšnjo obremenitev za promet v tem delu Kranja, saj bo most zaradi konstrukcijskih omejitev in hitrosti gradnje v vmesni fazi tudi popolnoma zaprt. Kot pravijo na kranjski občini, bo obvoz urejen po državni obvoznici, pešce pa bodo v največji možni meri poizkusili voditi varno ob gradbišču, če to ne bo mogoče, pa preko Savskega otoka.

Vrednost investicije je slabe tri milijone evrov, pri čemer bo prispevek MOK dobra dva milijona evrov, 800.000 evrov pa bosta sofinancirali RS in EU iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Ta znesek vključuje tudi prej omenjeno gradnjo kolesarske povezave z rekonstrukcijo križišča. Za prepotrebno obnovo mostu so morali sicer v MOK večkrat ponavljali razpis za izbiro izvajalca, vendar so vse prejšnje ponudbe presegale sredstva, ki so jih zagotovili v ta namen. Junija letos je Mestni svet MOK potrdil še prerazporeditev sredstev v višini 462.000 evrov za dokončanje tega projekta, tako da so skupaj s sredstvi sofinanciranja zagotovili skupno 2,9 milijona evrov.