Ivo Bajec najavil kandidaturo za župana Kranja

Slika: FB S.K.

V idiličnem okolju gradu Khislstein v Kranju so danes Slovenska demokratska stranka, Nova Slovenija in Slovenjska ljudska stranka predstavile skupnega kandidata za županja Kranja. To bo tako kot že pred štirimi leti Ivo Bajec, ki je takrat kot novinec v politiki dosegel dober rezultat, saj mu je le malo glasov zmanjkalo za uvrstitev v drugi krog županjskih volitev. Tokrat bo v volilno tekmo vstopil z bogatimi izkušnjami, saj zadnje štiri leta uspešno vodi nadzorni odbor Mestne občine Kranj in dobro pozna delovanje kranjske občine ter želje in potrebe prebivalcev največje gorenjske občine. Ob predstavitvi skupnega županjskega kandidata Iva Bajca so predsedniki vseh treh strank, mag. Branko Grims iz SDS, Irena Dolenc iz NSi in Janez Porenta iz SLS, podpisali pogodbo o sodelovanju. Poudarili so, da bo Ivo Bajec dal Kranju nov zagon in povezal mesto ter podeželje.

Predstavitev Iva Bajca je bila prva uradno predstavljena kandidatura za župana Kranja, kandidaturo pa je pred časom tudi že napovedal dosedanji župan Matjaž Rakovec.

Kdo je Ivo Bajec

Ivo Bajec je rojen Kranjčan, kleni Gorenjec, star 61 let. Živi v družinski hiši v Britofu. Osnovno šolo je obiskoval v Predosljah in bil ves čas član smučarskega kluba Triglav Kranj ter eno leto tudi smučarskega kluba Tržič. Njegovi najljubši disciplini sta bili slalom in veleslalom, kjer je bil zelo uspešen, kar dokazujejo medalje in pokali iz tistih časov.

Po osnovni šoli se je odločil, da bo šolanje nadaljeval na Tehnični pomorski šoli v Piranu.  Zaradi krize v pomorstvu bi svojo kariero, kot poročnik trgovske mornarice – navigator, moral nadaljevati na tujih ladjah. Zato se je prekvalificiral za Prometno transportnega tehnika na Slovenskih železnicah. Vseskozi je študiral in se izpopolnjeval na področju logistike in s trdim ter poštenim delom  napredoval do vodje železniške postaje Kranj, kasneje do vodje sekcije in nazadnje do koordinatorja na Slovenskih železnicah – Tovorni promet d.o.o. za 10. Koridor. Pred dobrim letom se je upokojil, vendar je še vedno aktiven železničar, saj je ustanovil Društvo upokojencev Slovenskih železnic, kjer je tudi predsednik. Ni mu vseeno tudi za dogajanje v Mestni občini Kranj, saj je že štiri leta predsednik Nadzornega odbora Mestne občine Kranj, tako da delovanje občine in njenih zavodov zelo dobro pozna.

Ivo je tudi mož in oče. V zakonu sta se mu rodila sin in hči, ki sta danes že oba odrasla, doštudirala in si našla zaposlitev. Je tudi dedek dvema vnukinjama, na kar je še posebej ponosen. Še vedno pa v njem tli skrita želja po spoznavanju tujih krajev in držav. Želja se mu je uresničila z nakupom motorja pred skoraj dvajsetimi leti. Tako skorajda ni kraja v Evropi, ki ga skupaj z ženo z motorjem ne bi obiskala.

V prostem času se zelo rad posveti vrtu in sadnemu drevju. Posebno veselje mu predstavljajo izzivi gojenja rastlin, ki jim Gorenjska ni domovina. Udeležil se je veliko izobraževanj samooskrbe in naravne pridelave, kar je le še potrdilo njegovo prepričanje in podporo lokalni oskrbi z zdravo pridelano  hrano.

Ivo Bajec pravi, da skrbno premišljene cilje vedno uresniči, zato so njegova vizija in cilji za Kranj v naslednjem štiriletnem obdobju tisto, kar Kranj potrebuje in kar bo on kot župan s svojo ekipo tudi dosegel.

Kaj so prioritete, ki jih bo kot župan Mestne občine Kranj zagovarjal in s svojo ekipo tudi, kot pravi, uresničil

Na področju sobivanja in kulture obljublja:

  • Ureditev Kranja kot varnega in otrokom prijaznega mesta
  • Omejitev in ureditev politike priseljevanja
  • Oživitev Kranja kot regijskega središča z Gorenjsko univerzo ter bolnišnico
  • Izgradnja novega doma starostnikov in zagotovitev stalne zdravniške oskrbe za DSO
  • Spodbujanje samooskrbe Kranja z lokalno pridelano hrano
  • Krepitev slovenske tradicije in kulture ter ohranitev Kranja kot slovenskega Prešernovega mesta
  • Izgradnja nove koncertne dvorane
  • Spodbujanje turizma v mestu in na podeželju

Na področju infrastrukture in komunale bo zagotovil:

  • Aktivno komunalno politiko usmerjeno v znižanje cen položnic občanom Kranja
  • Izgradnjo avtocestnega priključka Kranj – sever v tem mandatu
  • Ureditev hitre moderne železniške proge do Kranja ob hkratni ureditvi podvoza za Besnico in ceste za Stražišče ter izgradnja sodobne železniške in avtobusne postaje
  • Izgradnjo štiripasovnice Kranj – Šenčur z ustreznimi križišči
  • Pospešil izgradnjo namakalnega sistema na Sorškem polju ter na drugih primernih kmetijskih zemljiščih za namakanje
  • Zagotovil ureditev industrijskih con ter degradiranih območij in dokončanje industrijske cone Hrastje
  • Podpiral izboljšanje povezav Mestne občine Kranj s sosednjimi občinami s cestno in drugo infrastrukturo ter razbremenitev Kranja tovornega prometa