Različne policijske enote so od prve potrjene okužbe s koronavirusom v
Sloveniji prejele izjemno veliko klicev državljanov, telefoni praktično
vseskozi zvonijo.
Samo na številki 113 so od 10. marca prevzeli 10711 klicev, ljudje so se na policijo obračali zaradi različnih razlogov.
Policijske enote so obravnavale 3271 interventnih dogodkov, od tega 118
nujnih interventnih dogodkov s področja prometa, javne varnosti in
kriminalitete. Obravnavali so gorske nesreče, iskali pogrešane osebe,
izvajali predpise s področja varstva živali, ukrepali proti hujšim
kršiteljem prometnih pravil, reševali težave z zaparkiranjem interventnih
poti itd.
Ves čas, sedaj in tudi v prihodnje, je in bo delo policije teren. Policisti dan
za dnem, 24 ur na dan izvajajo vse tiste policijske naloge, s katerimi se
varuje življenje ljudi ter njihova osebna varnost in premoženje. Ker želijo
maksimalno učinkovito naloge opravljati še naprej, zaradi zdravja naših
zaposlenih in zdravja ljudi, omejujejo obiske na policijskih postajah.
Prebivalce zato prosijo, naj se za ne nujne prijave in vprašanja v čim večji
meri poslužujejo elektronske pošte, interneta in telefonskih kontaktov s
policijskimi postajami in naj čim manj hodijo neposredno v policijske
enote.
Z ukrepom nikakor ne odrekajo uslug državljanom, ampak jih v primerih, ko
je to možno, samo napotijo na druge, že obstoječe in uveljavljene,
komunikacijske kanale.
V kolikor imajo prebivalci dilemo, ali je morebiti potreben obisk
policijske postaje, naj predhodno pokličejo na telefonsko številko postaje
in se pozanimajo. Gre za ukrep, s katerim želijo omejiti stike in v kar
največji meri poskrbeti za varnost in zdravje vseh.
Ponovno izpostavljamo, da je interventna številka 113 namenjena za klice v
sili, denimo za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru, o prometnih
nesrečah, kaznivih dejanjih, torej takrat, ko ljudje nujno potrebujejo
pomoč policije so dejali na PP Kranj