ZAČETEK

Slika: Mia Wagner

 

Na začetku postavite svoje noge narazen v širino ramen, da se  zaveste stika s tlemi skozi stopala, tako da se počasi premikate naprej in nazaj. Najdite položaj, kjer obe nogi enako podpirata telesno težo. Nato dvignite roke, zaprite oči. S svojo pozornostjo se osredotočite na svoje dlani, da vzpostavite povezavo s kozmosom, tako kot ste predhodno vzpostavili povezavo s tlemi skozi noge. Zdaj ste zasidrani med nebom in Zemljo in lahko začnete s prvo vajo. Priporočam, da se v teh vajah osredotočite na sebe in na spremembe položaja.

1.VAJA ZA PLJUČA (Ill.2) IN DEBELO ČREVO (Ill.3) – element KOVINA

 

  • Noge imejte v širini ramen, kolena sproščena in rahlo pokrčena.
  • Potisnite rame nazaj in navzdol.
  • Povežite palce za hrbtom, medtem ko raztegnete preostale prste (sl. 4).
  • Vaši palci so usmerjeni rahlo navzven, vaši kazalci prstov se raztezajo proč od ramen. Na ta način se raztegnejo meridijani v rokah.
  • Vdihnite in med izdihom se nagnite naprej in se ustavite v položaju meridianov pljuč in debelega črevesa (sl.5).
  • V tem položaju uporabite tehniko dihanja in začutite, kje se pojavi napetost. Sprostite ramena in komolce, medtem ko še vedno vzdržujete rahlo navzven usmerjene povezane palce – s tem boste odpirali trup in raztegnili ostale prste, ki odprejo vaša ramena.
  • Pozornost usmerite na podplate. Z vdihom boste sedaj vključili vaše noge in sprostili njihovo napetost, kar vodi k zmanjšanju napetosti na celotnem območju ramen.
  • Vrnite se v osnovni položaj in vajo ponovite še trikrat.
  • Povežite palce na nasprotni način in ponovite vajo.

Dihalna vaja2. vaja3. vaja4. vaja5. vaja6. vajaMakko Ho