Dihalne vaje

Dihanje je ključnega pomena pri izvajanju katerekoli tehnike in že redno izvajanje dihalnih vaj vam lahko prinese rezultate. Rezultati so lahko različni – od sproščenosti do izboljšane prekrvavitve, boljšega spanca.

Že če bi delali dihalne vaje vsak dan po 5 minut, bi to neverjetno vplivalo na vaše telo in na vaš um.

1. levo roko položite na prsni koš, desno pa na trebuh (pod rebrno kletko),
2. Naredite globok vdih in opazujte, katera roka se dvigne; pri makko ho vajah je pomembno, da se diha s trebušno prepono – najprej se dvigne desna roka.
3. Naredite počasen in globok vdih v trebuh, med vdihom štejte do 4 – zadržite (štejte do 4)
4. Izdihnite in štejte do 4, zadržite in ponovno štejte do 4.
5. cikel ponavljajte: vdih (štetje do 4) – zadrži (štetje do 4) – izdih (štetje do 4) – zadrži (štetje do 4).
6. Dihalno vajo izvajajte 5 minut.

Dihalno vajo je priporočljivo uporabljati tudi med izvajanjem Makko ho vaj.

1. vaja2. vaja3. vaja4. vaja5. vaja6. vajaMakko Ho

Tjaša G.T.