MERIDIANA JETER IN ŽOLČNIKA – element LES

  • Vaje za jetra in žolčnik se izvajajo na dveh položajih.V obeh položajih so noge narazen, stegnjene ob strani – kolikor je le mogoče, tal se dotika zadnja stran nog.
  • Vaša hrbtenica ostaja vzravnana.
  • Roke stegnete pred sabo, v višini prsnega koša s stegnjenimi, prekrižanimi prsti in dlani gledajo naprej.
  • Nato premaknite roke nad glavo.
  • V položaju jeter premaknite zgornji del telesa naprej in položite roke na tla.
    • V tem položaju priporočam, da najprej sprostite noge, občutite zadnji del nog, ki se dotika tal in tja tudi usmerite vašo pozornost.
    • Najpomembneje je, da sprostite sklepe nog, da ne bi prekinili toka energije v nogah.
    • Trikrat vdihnete in izdihnete, nato se vrnete v osnovni položaj.
  • Za položaj žolčnika se zgornji del telesa premakne v stran.
    • Hrbtenica in glava naj bosta eno, gornji del telesa se pomika kot bi se naslanjali na steno.
    • Medenica ostane trdno na tleh.
    • Vdihnite in izdihnite trikrat, nato ponovite vajo še na drugi strani.

ZAKLJUČEK

  • Po položaju žolčnika, se ulezite na tla in raztegnite roke in noge.
  • Vaši dlani naj bodo obrnjene navzgor in vaše noge sproščene.
  • Še naprej izvajajte dihalno vajo.
  • Vizualizirajte vse dele telesa, ki jih dosežete s svojim dihom. Priporočam, da se najprej osredotočite na noge in noge, nato pa počasi premikate navzgor, preden povežete vsak del telesa s svojim dihom.
  • Ostanem v tem položaju približno 15 minut, ker menim, da je ta položaj enako pomemben kot prejšnje vaje.

    Slika: Mia Wagner

Upam, da boste uživali v Makko Ho vajah in da boste dosegli popolno sprostitev!

1.vaja2. vaja3. vaja4. vaja5. vaja6. vajaMakko Ho

Tjaša G.T.